|
#1
|
|||
|
|||
|
i found the no-cd by deviance but i cant seem to get it to work, it only patches the .exe in the system folder, not the one in the main one. what am i doing wrong? can someone walk me through it?
|
| Sponsored Links |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Try other cracks. Search the forum, there are a lot of threads about FF.
__________________
Die großen Kämpfe führt man nur mit sich, denn man ist sich selbst der größte Gegner. Ob man gewinnt oder untergeht, hängt nur davon ab, ob man sich aufgibt. -Shaolinmönch beim Sterben |
![]() |
|
|