Thread
:
Probs with Siedler 4 no-cd
View Single Post
#
7
17-04-2001, 11:14
Siedler
Registered User
Join Date: Feb 2001
Posts: 377
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Hast Du mit regedit unter HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\BlueByte\Settlers4 schon mal nachgesehen, welcher Pfad angegeben ist?
z.B "Path=d:\games\Die Siedler IV"
Siedler
View Public Profile
Visit Siedler's homepage!
Find all posts by Siedler