|
#1
|
|||
|
|||
|
Fifa 2002
Hello,
I want to edit the regestry. Then I followed the instructions but it doesn´t work. Can you tell me what should I do. If I change the regestry then comes the message: "Bitte legen Sie die CD ein". Welchen Pfad muß ich in der Restrierung eingeben??? Vielleicht kann man mir mal jemand einen screenshot von dem Eintrag schicken. Vielen Dank. |
| Sponsored Links |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
|
|