![]() |
Blöde Frage aber
Hallo Leute,
habe eine ganz blöde Frage (die Antwort habe ich bis jetzt immer noch nicht gefunden): Kann mir mal jemand sagen, wie die neuen CD´s (z.B. Tunnel Trance Force Vol. 21 etc.) kopieren kann? Clone CD packt das irgendwie nicht so richtig! Nun zu meinem System: AOpen CDRW 3248; Liteon DVD, Athlon 1800+ und WIndows ME! Könnte mir jemand helfen?????? Wäre sehr nett!!! CYA |
gamoto den mporo allo tous germanous pou postaroun ta threads tous sta germanika ke den katalaveno tipota ellines ksesikothite!!!!!!!!!!!!!!!gamoto!!!!!!!
did you like this? |
LOL
|
good huh?
|
Sorry
Sorry that i posted in German, but i Think (@ this moment) that no one other than the german got Problems with the new Copy Protection of Sony Music Cd´s!
So can anyone help me, to copy new Sony Music CD´s???Is there a tool????? :D :eek: :confused: :confused: :confused: |
if you searched a bit you would know...search about celine dions new cd....
|
Yep, or have a look here, for example.
Browse a little on that site, maybe you'll find something useful! |
THX
Thanks a lot! I found "something" useful!! really THKS!!!!!!!!!!!!:D :D :D :D :D :p :p :p
|
see what happens when you post what you want at the language that this forum is designed for?
|
| All times are GMT -7. The time now is 20:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
FileForums @ https://fileforums.com